Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тодорцева Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Тодорцева Ю. В. 
Основні напрямки роботи соціального педагога з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / Ю. В. Тодорцева // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 118-123 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_27
Розкрито основні напрями роботи соціального педагога з обдарованими дітьми в системі нетрадиційної розвиваючої освіти. Наведено таблицю сфер обдарованості дітей (інтелектуальна, академічних досягнень, творчості (креативності), спілкування, художньої діяльності, рухова та психосоціального розвитку сфери), визначено їх компоненти. Перераховано проблеми обдарованих дітей, представлено техніку викладання у вчителів, які пройшли спеціальну підготовку роботи з обдарованими дітьми, порівняно їх роботу з роботою звичайних вчителів. Наведено приклад роботи соціального педагога з батьками обдарованих дітей – тренінг взаємодії батьків і дітей "Вчимося розуміти один одного". З'ясовано, що робота з обдарованими дітьми не може повноцінно реалізуватись лише в системі традиційних методів виховання, обираючи як альтернативу інноваційні напрями розвиваючої освіти.Раскрыты основные направления работы социального педагога с одаренными детьми в системе нетрадиционного развивающего образования. Приведена таблица сфер одаренности детей (интеллектуальная, академических достижений, творчества (креативности), общения, художественной деятельности, двигательная и психосоциального развития сферы), определены их компоненты. Перечислены проблемы одаренных детей, представлена техника преподавания учителей, которые прошли специальную подготовку работы с одаренными детьми по сравнению их с работой обычных учителей. Приведен пример работы социального педагога с родителями одаренных детей – тренинг взаимодействия родителей и детей "Учимся понимать друг друга". Выяснено, что работа с одаренными детьми не может полноценно реализоваться только в системе традиционных методов воспитания, выбирая в качестве альтернативы инновационные направления развивающего образования.Discloses the main directions of the social educator with gifted children in the system of non-traditional, developmental education. Refer to the table fields of gifted children (intellectual, academic achievement, creativity (creativity), communication, artistic activity, motor and psychosocial development of the sphere), are defined by their components. Are issues of gifted children, teaching technique is presented from teachers who have been specially trained to work with gifted children compared with their normal work of teachers. An example of social educator with parents of gifted children – training interaction of parents and children “learn to understand each other”, embedded in “Mosaic” at children’s сenter “Sea” Odessa. Found that work with gifted children can not fully realized only in the system of traditional methods of education, choosing as an alternative to innovative areas of developmental education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.48 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гузенко В.А. 
Психологічна діагностика для соціальних працівників: роль, місце, проблеми та специфіка викладання [Електронний ресурс] / В.А. Гузенко, Ю. В. Тодорцева // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_4
Зосереджено увагу на проблемі розробки та адаптації психологічних тестів, їх сертифікації та систематизації. Для студентів одним з найважливіших завдань у ході вивчення курсу «Психодіагностика» названо формування психологічного мислення, психологічної культури, глибокого розуміння законів і понять психодіагностики. Відображено основні завдання вивчення дисципліни, структуру операційних цілей для проектування навчально-виховного процесу, логіку і структуру курсу «Психодіагностика» для соціальних працівників. Розкрито зміст блоку практичних занять, розробленого авторами, охарактеризовано основні етапи практичної підготовки студентів. Підкреслено необхідність формування самостійності та незалежності професійного мислення, професійної ініціативи та морально-етичних якостей майбутнього соціального працівника.Сосредоточено внимание на проблеме разработки и адаптации психологических тестов, их сертификации и систематизации. Для студентов одной из наиболее важных задач при изучении курса «Психодиагностика» названо формирование психологического мышления, психологической культуры, глубокого понимания законов и понятий психодиагностики. Отражены основные задачи изучения дисциплины, структура операционных целей для проектирования учебно-воспитательного процесса, логика и структура курса «Психодиагностика» для социальных работников. Раскрыто содержание блока практических занятий, разработанного авторами, охарактеризованы основные этапы практической подготовки студентов. Подчёркнута необходимость формирования самостоятельности и независимости профессионального мышления, профессиональной инициативы и морально-этических качеств будущего социального работника.Focused attention on the problem of developing and adapting of psychological tests, their certifications and systematization. For students one of the most important tasks in the "Psychodiagnostics" course studying called the formation of psychological thinking, psychological culture, a deep understanding of the laws and concepts of psychological diagnostics. Displayed the main task of studying the discipline, the structure of operational targets for the design of the educational process, the logic and structure of the course "Psychodiagnostics" for social workers. Explained the content of a practical block, developed by the authors, described the main stages of the practical training of students. Stressed the necessity of the formation of professional autonomy and independence of thought, initiative and professional ethical attitudes of future social workers.
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.09 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Тодорцева Ю. В. 
Педагогіка толерантності як технологія навчання англійської мови учнів основної школи [Електронний ресурс] / Ю. В. Тодорцева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2017_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 570.42 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тодорцева Ю. 
Професійна мобільність у педагогічному вимірі [Електронний ресурс] / Ю. Тодорцева // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2018. - Вип. 19(1). - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_19(1)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.142 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тодорцева Ю. 
Підготовка професійно мобільних соціальних працівників до соціального супроводу сімей, що виховують дитину із синдромом Дауна [Електронний ресурс] / Ю. Тодорцева // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(4). - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(4)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.16 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тодорцева Ю. В. 
Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників та психологів до професійної мобільності у процесі роботи з жінками, що постраждали від домашнього насильства [Електронний ресурс] / Ю. В. Тодорцева, Є. В. Кара // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 13(1). - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_13(1)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.847 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тодорцева Ю. В. 
Підготовка професійно мобільних соціальних педагогів до психолого-педагогічного супроводу сімей, що виховують дітей-аутистів [Електронний ресурс] / Ю. В. Тодорцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 60(2). - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_60(2)__43
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тодорцева Ю. В. 
Специфіка соціально-педагогічної роботи зі студентськими сім’ями [Електронний ресурс] / Ю. В. Тодорцева, Т. О. Ковальчук // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(2). - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(2)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.548 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Тодорцева Ю. В. 
Тьюторинг як процес соціального супроводу в період пандемії [Електронний ресурс] / Ю. В. Тодорцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 79(2). - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_79(2)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.681 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гузенко В. А. 
Компетентнісний підхід у викладанні психологічної діагностики психологам та фахівцям соціальної роботи [Електронний ресурс] / В. А. Гузенко, Ю. В. Тодорцева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2022. - № 1(2). - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2022_1(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 653.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Тодорцева Ю. В. 
Особливості викладання курсу "Психологія сімейних відносин" для майбутніх фахівців соціальної роботи та психологів [Електронний ресурс] / Ю. В. Тодорцева // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55(3). - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_55(3)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського